Anwil znów daje odblaskiem po oczach
Anwil S.A. od 2013 roku organizuje akcję "Odblaskiem po oczach". W zakrojonej na szeroką skalę inicjatywie wzięli udział trenerzy i koszykarze Anwilu Włocławek.
Już po raz czwarty Sponsor Strategiczny włocławskiej koszykówki na poziomie ekstraklasowym, firma Anwil S.A., zorganizowała akcję "Odblaskiem po oczach". Działając w trosce o zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców Włocławka, celem inicjatywy jest popularyzacja noszenia elementów odblaskowych przez najmłodszych uczestników ruchu drogowego.
W 2013 roku, podczas pierwszej akcji, adresatami byli uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów. Dwie następne edycje skierowano natomiast do przedszkolaków z placówek publicznych i niepublicznych. W tym roku, ponad 2800 odblaskowych opasek i kamizelek trafiło z kolei do uczniów 11 szkół podstawowych położonych wokół Włocławka. Całość czteroletniej inicjatywy to 21 tysięcy opasek i blisko trzy tysiące kamizelek przekazanych przedszkolakom i uczniom 54 placówek z Włocławka i okolic.
Oczywiście, tak jak w poprzednich latach, tak i w minionym tygodniu nie mogło zabraknąć udziału trenerów, koszykarzy i pracowników Anwilu Włocławek.
Wyłączając kadrowiczów, wszyscy pozostali zawodnicy Anwilu Włocławek aktywnie uczestniczyli w odblaskowej akcji. Udział w szlachetnej inicjatywie wzięli także pracownicy klubu oraz trenerzy. Szymon Szewczyk i Paweł Leończyk zjawili się w Cypriance, Filip Drozdowski i Adam Piątek w Fabiankach, a Jaylin Airington i Rafał Komenda w Nasiegniewie oraz Szpetalu Górnym, a nad całą logistyką czuwał dyrektor klubu Hubert Hejman. Wraz z dwoma praktykantami Marcel Afeltowicz i Damian Ciesielski pojechali do Świątkowizny, a Michał Nowakowski i Bartosz Matusiak odwiedzili dwie szkoły w Brześciu Kujawskim i Brzeziu. Z kolei duet asystentów Marcin Woźniak i Grzegorz Kożan zjawił się w Lubaniu. Prezes zarządu Arkadiusz Lewandowski oraz Ante Delas udali się najpierw do Przywieczerzyna, a następnie do Ustronia, gdzie dołączyli do nich: trener Igor Milicić, a całą uroczystość swoją obecnością uświetnił prezes zarządu Anwil S.A. Jacek Podgórski.
- Kwestie bezpieczeństwa stanowią dla naszej spółki kluczowe zagadnienie zarówno w odniesieniu do warunków pracy, jak i sposobów spędzania czasu wolnego. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby najmłodsi mieszkańcy Włocławka oraz okolicznych gmin mieli świadomość, jak ważne dla ich bezpieczeństwa jest noszenie kamizelek i opasek odblaskowych. Jesteśmy przekonani, że akcja „Odblaskiem po oczach” przyniesie efekty. Dobre nawyki wyrobione u najmłodszych przekładają się bowiem pozytywnie na ich zachowania w życiu dorosłym – powiedział prezes Podgórski.