Ewa Sejbuk Dyrektorem ds. Komercyjnych

Ewa Sejbuk objęła stanowisko Dyrektora ds. Komercyjnych w Polskiej Lidze Koszykówki i będzie odpowiedzialna za cały obszar komercyjny organizacji. Będzie także koordynować wdrożenie nowej strategii PLK w tym zakresie.
Ewa Sejbuk posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu i sponsoringu. Pełniła między innymi funkcję kierowniczą w dziale sponsoringu i CSR w Grupie AZOTY S.A., gdzie odpowiadała m. in. za współpracę ze związkami sportowymi i klubami. Wcześniej pracowała w PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A., gdzie była odpowiedzialna za wysokobudżetowe i długoterminowe umowy z obszaru sponsoringu sportowego i realizowała projekty w ramach jednego z największych budżetów sponsoringowych w Polsce.
- Rozwój obszaru sponsoringu i marketingu jest jednym z priorytetów PLK na najbliższe lata. Dlatego bardzo się cieszę, że Ewa dołączyła do naszego zespołu. Jej bogate doświadczenie oraz kompetencje będą bardzo pomocne w rozwoju naszej współpracy ze sponsorami i budowaniu silnej marki Polskiej Ligi Koszykówki. To dla nas duże wzmocnienie i jestem pewien, że Ewa pomoże nam przy wdrażaniu strategii opracowywanej obecnie przez firmę EY i realizacji naszych ambitnych celów - powiedział Łukasz Koszarek, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
- Polska koszykówka w ligowym wydaniu ma ogromne możliwości rozwoju - zarówno sportowego, jak i komercyjnego czy marketingowego. Dlatego bardzo się cieszę, że będę miała okazję wykorzystać swoje doświadczenie i zaangażować się w ten ambitny projekt. Wspierając zarząd, chcę aktywnie uczestniczyć w budowie nowoczesnej organizacji - otwartej na nowe formy komunikacji oraz bliską współpracę ze sponsorami, partnerami i kibicami. Łączenie świata biznesu ze sportem to wyzwanie, które niesie za sobą ogromny potencjał i daje dużą satysfakcję - zarówno zawodową, jak i osobistą - mówi Ewa Sejbuk, Dyrektor ds. Komercyjnych Polskiej Ligi Koszykówki.