1
Energa Trefl Sopot
10pkt
2
Legia Warszawa
10pkt
3
King Szczecin
9pkt
4
WKS Śląsk Wrocław
8pkt
5
Górnik Zamek Książ Wałbrzych
8pkt
6
AMW Arka Gdynia
8pkt
7
Energa Czarni Słupsk
8pkt
8
Zastal Zielona Góra
7pkt
9
Anwil Włocławek
7pkt
10
MKS Dąbrowa Górnicza
7pkt
11
PGE Start Lublin
7pkt
12
Dziki Warszawa
7pkt
13
Arriva Lotto Twarde Pierniki Toruń
6pkt
14
Miasto Szkła Krosno
6pkt
15
Tasomix Rosiek Stal Ostrów Wielkopolski
6pkt
16
Tauron GTK Gliwice
6pkt

Różowy Tydzień w liczbach

Różowy Tydzień w liczbach
Przeczytasz w 2 minuty

Różowy Tydzień w ORLEN Basket Lidze, czyli kampania komunikacyjna “Badaj swoje piłki” za nami! Podczas 3. kolejki rozgrywek w powiązaniu z koszykówką promowana była profilaktyka raka piersi, w tym regularne badania i samobadania piersi. Pora na podsumowanie akcji w liczbach.

W Polsce diagnozuje się rocznie około 20 000 przypadków raka piersi. Promocja profilaktyki raka piersi odgrywa kluczową rolę w zmniejszaniu liczby późno wykrywanych przypadków tej choroby i zwiększaniu szans na skuteczne leczenie. Problem dotyczy nie tylko kobiet, bo w Polsce co roku około 150 mężczyzn dostaje tę diagnozę. Geny odpowiadają tylko za niewielką część zachorowań. Około 90% przypadków raka piersi wiąże się z innymi czynnikami. Kluczowe znaczenie ma styl życia - zdrowa dieta, aktywność fizyczna i utrzymanie prawidłowej masy ciała.

Celem kampanii było więc dotarcie z przekazem do kibiców w halach, w internecie i do szerszej opinii publicznej. Angażowano różne grupy wiekowe - młodzież głównie przez treści dodawane w social mediach, dorośli chętnie brali udział w warsztatach i akcjach w halach. 

 

Różowy Tydzień w liczbach:

2 200 000 wyświetleń postów w social mediach

900 000 zł ekwiwalentu reklamowego (AVE)

2200 osób przeszkolonych

150 postów i relacji w social mediach - zarówno na profilach ligowych, jak i klubowych, a także Fundacji Onkologicznej Rakiety

10 specjalnych rolek profilaktycznych opublikowanych w social mediach ORLEN Basket Ligi

8 transmisji telewizyjnych w wyjątkowej różowej oprawie graficznej

7 stoisk profilaktycznych podczas meczów 3. kolejki ORLEN Basket Ligi

6 kobiet spoza sportu pomagało w przygotowaniu materiałów profilaktycznych i udostępniało materiały w swoich social mediach. Były to: Masza Wągrocka (aktorka), Paulina Andrzejewska-Damięcka (tancerka), Novika (wokalistka), Dominika Żak (strateg marketingu w social mediach), Kinga Tymoszuk oraz Alina Korytkowska.

2 zespoły cheerleaderek tańczyły podczas meczów w koszulkach akcji

 

 

4f - pzkosz

Najnowsze aktualności

Najnowsze multimedia

68 zdjęć4.11.2025

AMW Arka Gdynia - Dziki Warszawa

Zobacz także
Zapisz się do newslettera

Przed każdą kolejką ORLEN Basket Ligi wysyłamy do kibiców i dziennikarzy newsletter, który zawiera ważne informacje o nadchodzących wydarzeniach oraz linki do najciekawszych wiadomości.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Dziękujemy za zapisanie się na nasz newsletter ORLEN Basket Ligi! Teraz będziesz na bieżąco z najważniejszymi informacjami o nadchodzących wydarzeniach i najciekawszymi wiadomościami. Cieszymy się, że jesteś z nami!

Śledź nas w mediach społecznościowych