1
AMW Arka Gdynia
16pkt
2
King Szczecin
14pkt
3
Legia Warszawa
14pkt
4
Anwil Włocławek
14pkt
5
Energa Trefl Sopot
14pkt
6
Górnik Zamek Książ Wałbrzych
13pkt
7
WKS Śląsk Wrocław
13pkt
8
Tasomix Rosiek Stal Ostrów Wielkopolski
13pkt
9
Energa Czarni Słupsk
12pkt
10
Dziki Warszawa
12pkt
11
Zastal Zielona Góra
11pkt
12
Arriva Lotto Twarde Pierniki Toruń
11pkt
13
MKS Dąbrowa Górnicza
11pkt
14
Tauron GTK Gliwice
10pkt
15
PGE Start Lublin
10pkt
16
Miasto Szkła Krosno
10pkt

Różowy Tydzień w liczbach

Różowy Tydzień w liczbach
Przeczytasz w 2 minuty

Różowy Tydzień w ORLEN Basket Lidze, czyli kampania komunikacyjna “Badaj swoje piłki” za nami! Podczas 3. kolejki rozgrywek w powiązaniu z koszykówką promowana była profilaktyka raka piersi, w tym regularne badania i samobadania piersi. Pora na podsumowanie akcji w liczbach.

W Polsce diagnozuje się rocznie około 20 000 przypadków raka piersi. Promocja profilaktyki raka piersi odgrywa kluczową rolę w zmniejszaniu liczby późno wykrywanych przypadków tej choroby i zwiększaniu szans na skuteczne leczenie. Problem dotyczy nie tylko kobiet, bo w Polsce co roku około 150 mężczyzn dostaje tę diagnozę. Geny odpowiadają tylko za niewielką część zachorowań. Około 90% przypadków raka piersi wiąże się z innymi czynnikami. Kluczowe znaczenie ma styl życia - zdrowa dieta, aktywność fizyczna i utrzymanie prawidłowej masy ciała.

Celem kampanii było więc dotarcie z przekazem do kibiców w halach, w internecie i do szerszej opinii publicznej. Angażowano różne grupy wiekowe - młodzież głównie przez treści dodawane w social mediach, dorośli chętnie brali udział w warsztatach i akcjach w halach. 

 

Różowy Tydzień w liczbach:

2 200 000 wyświetleń postów w social mediach

900 000 zł ekwiwalentu reklamowego (AVE)

2200 osób przeszkolonych

150 postów i relacji w social mediach - zarówno na profilach ligowych, jak i klubowych, a także Fundacji Onkologicznej Rakiety

10 specjalnych rolek profilaktycznych opublikowanych w social mediach ORLEN Basket Ligi

8 transmisji telewizyjnych w wyjątkowej różowej oprawie graficznej

7 stoisk profilaktycznych podczas meczów 3. kolejki ORLEN Basket Ligi

6 kobiet spoza sportu pomagało w przygotowaniu materiałów profilaktycznych i udostępniało materiały w swoich social mediach. Były to: Masza Wągrocka (aktorka), Paulina Andrzejewska-Damięcka (tancerka), Novika (wokalistka), Dominika Żak (strateg marketingu w social mediach), Kinga Tymoszuk oraz Alina Korytkowska.

2 zespoły cheerleaderek tańczyły podczas meczów w koszulkach akcji

 

 

4f - pzkosz

Najnowsze aktualności

Najnowsze multimedia

98 zdjęć24.11.2025

Energa Trefl Sopot - King Szczecin

Zobacz także
Zapisz się do newslettera

Przed każdą kolejką ORLEN Basket Ligi wysyłamy do kibiców i dziennikarzy newsletter, który zawiera ważne informacje o nadchodzących wydarzeniach oraz linki do najciekawszych wiadomości.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Dziękujemy za zapisanie się na nasz newsletter ORLEN Basket Ligi! Teraz będziesz na bieżąco z najważniejszymi informacjami o nadchodzących wydarzeniach i najciekawszymi wiadomościami. Cieszymy się, że jesteś z nami!

Śledź nas w mediach społecznościowych