Multimedialni Energa Czarni
fot. energa-czarni.pl

,

Lista aktualności

Multimedialni Energa Czarni

Energa Czarni pełnymi garściami czerpią z możliwości, które daje Internet. Strona internetowa słupskiego klubu - energa-czarni.pl - jest jedną z „najżywszych” w całej lidze.

,

Energa Czarni od lat stawiają na Internet, jako narzędzie komunikacji z kibicami. Od ubiegłego sezonu funkcjonuje Fan Page klubu w serwisie społecznościowym Facebook, który „polubiło” już prawie trzy tysiące osób. - W czasie poprzednich rozgrywek profil naszego klubu pełnił rolę wyłącznie informacyjną, powielając wiadomości ze strony internetowej. Jednak teraz chcemy to zmienić i dążymy do tego, aby być największym polskim klubem koszykarskim na Facebooku i mamy nadzieję, że kibice nam w tym pomogą - mówi Magdalena Rokoszewska, media menedżer Energi Czarnych.

Dołączając do Energi Czarnych w najpopularniejszym serwisie społecznościowym fani mają dostęp do najświeższych informacji z klubu, także tych nie publikowanych na stronach oficjalnego serwisu internetowego. Kibice otrzymują także dostęp do zdjęć z wydarzeń w których biorą udział zawodnicy słupskiej drużyny, które mogą pobierać w dowolnych ilościach. - Planujemy ponadto wprowadzić różnego rodzaju zabawy i konkursy dla fanów Energi Czarnych - dodaje Rokoszewska. Wszelkie informacje z klubu błyskawicznie pojawiają się także na klubowym koncie w serwisie Twitter.

Obecność na portalach społecznościowych to nie wszystko, co oferują multimedialni Energa Czarni. Na oficjalnej stronie zespołu prowadzone są unikalne blogi. W każdy wtorek kobiece spojrzenie na koszykówkę (i koszykarzy) prezentuje Agata Bartoszek, rzecznik prasowy klubu. Środy są z kolei zarezerwowane dla koszykarzy - na przemian co dwa tygodnie kibice mają okazję zapoznać się z wideoblogiem środkowego Davida Weavera, a także blogiem tworzonym przez rozgrywającego Stanley’a Burrella. Czwartki na stronie energa-czarni.pl należą do przewodniczącego Stowarzyszenia Kibiców Słupskiej Koszykówki Ryszarda Grajczaka, który opisuje koszykarskie wydarzenia widziane z trybun.

- Do prac nad stroną internetową włączy się również Darnell Hinson, zachęcając kibiców do wspólnych działań, ale póki co pozostanie to tajemnicą. Kolejnym zawodnikiem chętnym nawiązać za pośrednictwem naszej witryny więź z fanami jest Scott Morrison, który ma zamiar przedstawiać motta przed każdym spotkaniem - zdradza Rokoszewska.

Od ubiegłego roku na klubowej stronie funkcjonuje również kanał Czarni TV. Głównym programem emitowanym w ramach klubowej telewizji są Rozmowy (Nie)Kontrolowane, w których można poznać zawodników w niecodziennych odsłonach, zdradzających w wywiadach różne szczegóły swojego życia. Cykl rozmów realizowany jest we współpracy z TV Słupsk. Również w tym miejscu swoją cegiełkę dokładają kibice - Michał Farmas przygotowuje i realizuje materiały wideo z serii MFarmas Production. Wszystkie materiały wideo publikowane przez Energę Czarnych znaleźć można na klubowym kanale w serwisie YouTube.

Oficjalne konta Energi Czarnych w Internecie:

Facebook

Twitter

YouTube