Lista aktualności

Piracka kampania Trefla Sopot

„Grabimy skarby ligi” - to hasło nowej kampanii reklamowej Trefla Sopot, mającej zachęcić kibiców do wspierania żółto-czarnych w decydującej fazie rozgrywek. Zespół pod wodzą kapitana Filipa Dylewicza wyrusza w piracką wyprawę, na której końcu czekają skarby Tauron Basket Ligi. Każdy z kibiców może dołączyć do sopockiej bandy i przeżyć niezwykłą przygodę.

Jednym z ważniejszych elementów kampanii będą limitowane gadżety dla kibiców dostępne tylko przy zakupie wejściówek - każdy, kto nabędzie karnet na najbliższe spotkania, otrzyma piracki plakat i serię dziesięciu pocztówek z zawodnikami. Pocztówki można będzie także zdobyć kupując pojedyncze bilety na mecze - do każdej wejściówki w kasie dołączane będą dwie różne karty, inne przed każdym spotkaniem.

Osoby, które kupiły bilety i karnety przed wypuszczeniem kolekcji kart, będą mogły odebrać przysługujące im materiały w specjalnym stoisku w trakcie każdego z meczów Trefla w fazie „szóstek”. Tak samo rzecz będzie się miała w przypadku kibiców, którzy w bilety zaopatrują się za pośrednictwem strony www.trefl.kupbilety.pl.

- Kampanią „Grabimy skarby ligi” chcemy podkreślić, że nasi zawodnicy od lat podbijają ligowe parkiety i chcą to robić dalej. W tym sezonie zdobyliśmy już część puli skarbów - Superpuchar i Puchar Polski, a także ustanowiliśmy sezonowy rekord frekwencji na meczach Tauron Basket Ligi. Wciąż jednak walczymy o kolejne trofea. Każdy z kibiców może nam pomóc, wejść na pokład pirackiego okrętu, stając się częścią ekipy i wspólnie z nami przeżyć wspaniałą przygodę - mówi Małgorzata Ciszewska, kierownik ds. marketingu Trefla Sopot, współodpowiedzialna za kampanię.