4F Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022

Lista aktualności

4F Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022

Od rozgrywek 2021/2022 marka 4F będzie Partnerem Technicznym Energa Basket Ligi. Umowa z wiodącym polskim producentem odzieży i akcesoriów sportowych została podpisana na dwa sezony.

Wszystkie kluby Energa Basket Ligi od sezonu 2021/2022 – po raz pierwszy w historii – będą korzystały z dedykowanych strojów meczowych, odzieży sportowej i akcesoriów jednego producenta. Drużyny najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce ubierze marka 4F, która ma ogromne doświadczenie we współpracy ze związkami sportowymi oraz komitetami olimpijskimi.

- Lata doświadczeń 4F w profesjonalnym sporcie pozwoliły nam zbudować pozycję, aby ubrać 16 klubów Energa Basket Ligi. Stawia nas to w tym samym rzędzie, co czołowych producentów sprzętu sportowego na świecie - mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF, właściciela marki 4F

- To przełomowa umowa dla polskiej koszykówki, unikatowa również w skali europejskiej. Kluby Energa Basket Ligi będą korzystały z odzieży jednego producenta, równamy więc do najlepszych wzorców światowych. Niezmiernie cieszę się z nawiązania współpracy z 4F, bo to uznana polska marka, korzystająca z nowoczesnych rozwiązań technologicznych w produkcji odzieży. Jestem przekonany, że zawodnicy będą zadowoleni z wysokiej jakości produktów przygotowanych specjalnie na ich potrzeby - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

Każdy klub Energa Basket Ligi zostanie wyposażony w pełen zestaw sprzętu sportowego, niezbędny dla profesjonalnych koszykarzy.

---

OTCF

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour w Polsce. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowując nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne. Więcej informacji na www.otcf.pl.
 

 

 Justyna Pilniakowska, dyrektor marketingu sportowego OTCF oraz Radosław Piesiewicz, Prezes PLK SA i PZKosz