,

Lista aktualności

Polonia promuje koszykówkę

W minionym tygodniu koszykarze Polonii Warszawa wzięli udział w pokazie nowej kolekcji aparatów marki Fuji. Stołeczni koszykarze rozegrali pokazowy mecz z pracownikami Fujifilm Polska.

,

Przedstawiciele firmy Fujifilm Polska podeszli do tej potyczki bardzo ambitnie, jednak dla obu zespołów była to znakomita okazja do zabawy. Tym razem trenerem Polonii był Harding Nana, kapitan drużyny. Efektownymi zagraniami imponował Tony Easley, a czterema trójkami z rzędu popisał się David Palmer.

- Atmosfera była wyjątkowa. Dziennikarze skorzystali z naszego zaproszenia i pojawili się na konferencji z torbami ze sprzętem sportowym. Gracze Polonii bardzo miło wszystkich przyjęli i wszyscy wyszli bardzo zadowoleni. Rzadko zdarza się widzieć taki entuzjazm po wydarzeniu trwającym aż 4 godziny - podsumowała Karolina Kurowska z Fujifilm Polska.

– Tego rodzaju wydarzenia są okazją do dotarcia do nowych grup, które mogą być zainteresowane koszykówką. Dziennikarze związani z fotografią, jak i tematyką life stylową mogą zainspirować się i zacząć promować koszykówkę. Zależy nam na wykorzystywaniu dróg, które nie są jeszcze przetarte przez kluby w Polsce. Współpraca z Fujifilm jest bardzo ciekawą inicjatywą – powiedział rzecznik prasowy Polonii, Mateusz Czerniawski.

– Planujemy zorganizować wraz z Polonią kilka fotograficznych niespodzianek dla kibiców koszykówki, ale co to będzie niech na razie pozostanie tajemnicą – dodał Tomasz Taberski, kierownik produktu Fujifilm.