LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą

Lista aktualności

LOTTO kolejny sezon z Energa Basket Ligą

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, przedłużył umowę z Polską Ligą Koszykówki. W sezonie 2020/2021 nadal będzie Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

W zbliżających się wielkimi krokami rozgrywkach 2020/2021, podobnie jak w poprzednich, marka LOTTO będzie eksponowana na koszulkach sędziów, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach Energa Basket Ligi oraz na materiałach promocyjnych i wideo produkowanych przez PLK.

- Niedawno informowaliśmy, że Totalizator Sportowy będzie wspierał mecz o Suzuki Superpuchar Polski w Kaliszu, a teraz możemy potwierdzić kolejną ważną informację - marka LOTTO zostaje z nami na cały najbliższy sezon Energa Basket Ligi! To nasz stały i sprawdzony partner, kojarzony już z koszykówką na najwyższym poziomie w Polsce od wielu lat. Dziękujemy za zaufanie i cieszymy się, że już wkrótce wspólnie będziemy przeżywać sportowe emocje w halach podczas meczów EBL - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki SA.

- Przed nami kolejny sezon z koszykarskimi rozgrywkami. Marka LOTTO nadal będzie Partnerem Głównym Polskiej Ligi Koszykówki. Ta współpraca jest dla nas naturalna. Jesteśmy związani z polską koszykówką od kilku lat. Zostaliśmy już także Partnerem Głównym tegorocznego Superpucharu Polski, a od kilku lat wspieramy jako Partner Tytularny Mistrzostwa Polski 3x3, dyscypliny, która w 2021 roku zadebiutuje na Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. W imieniu Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, życzę kibicom kumulacji koszykarskich emocji podczas zbliżającego się sezonu - powiedziała Aida Bella, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego Totalizatora Sportowego.

Marka LOTTO od wielu lat jest doskonale widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był Partnerem Głównym Energa Basket Ligi oraz Partnerem Głównym Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski mężczyzn, podczas którego odbył się również LOTTO Konkurs Wsadów. Ostatnio LOTTO zostało również Partnerem Głównym meczu o Suzuki Superpuchar Polski w Kaliszu.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 18 000 punktów sprzedaży, w których gracze mogą nabyć gry liczbowe i loterie pieniężne: Lotto, Eurojackpot, Zdrapki, Multi Multi, Ekstra Pensję, Mini Lotto, Szybkie 600, Kaskadę, Super Szansę i Keno. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu. Tylko w ubiegłym roku przekazała na ten cel ponad 820 mln zł, a od 1994 roku prawie 13 mld zł z tytułu dopłat do gier LOTTO.