W kwietniu filmiki na kanale Tauron Basket Ligi wyświetlone zostały 106,785 razy, a w maju zanotowaliśmy 130,252 odsłon - dzięki temu zajęliśmy w rankingu „Firmy i Marki - Sport” 8. miejsce. W czerwcu kibice oglądali filmiki 113,949 razy, ale i tak pozwoliło to na awans na 7. lokatę.
Kanał TBL zajmuje też 10. miejsce w kategorii „najwięcej aktywności” oraz 12. w „najbardziej interaktywne” (awans o odpowiednio 5 i 3 pozycje).
Oprócz zestawień TOP10 i pojedynczych akcji na kanale TBL w serwisie YouTube publikowane są spoty reklamowe zapowiadające najciekawsze wydarzenia i ich podsumowania oraz mixy promujące najlepszych zawodników z użyciem technologii Super Slow Motion. Latem pojawiają się skróty meczów reprezentacji i najlepsze akcje kadrowiczów oraz materiały specjalne.
Pełny raport na stronie Sotrender.com