Łącznie na profilu TBL na YouTube ukazało się już ponad 1000 filmów, które oglądano łącznie trzy miliony minut. 2205 osób dokonało subskrypcji kanału, a same klipy zostały ocenione pozytywnie 8269 razy.
- W kwietniu informowaliśmy o dwóch milionach odsłon. Przez siedem miesięcy zyskaliśmy kolejny milion, a comiesięczny raport Sotrender pokazuje, że jesteśmy w czołówce w kategorii sport w Polsce. Te liczby robią wrażenie. Jednak na plk.pl oraz na Twitterze i Facebooku promujemy nie tylko kanał Tauron Basket Ligi, ale przede wszystkim wideo, które tworzą kluby i ich partnerzy medialni. Robią skróty meczów, niektórzy sami wycinają najlepsze akcje i tworzą klipy specjalne. To, czy odsłony zaliczają się profilowi TBL, czy profilowi klubowemu, nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest dotrzeć z wartościowymi nagraniami do jak największej grupy odbiorców i promocja rozgrywek - podkreśla Michał Pacuda, PR Manager w PLK odpowiedzialny za projekt wideo na YouTube.
W serwisie YouTube na kanale Tauron Basket Ligi publikowane są zestawienia TOP10, pojedyncze akcje, spoty reklamowe zapowiadające najciekawsze wydarzenia i ich podsumowania oraz mixy promujące najlepszych zawodników, również z użyciem technologii Super Slow Motion. Latem pojawiają się skróty meczów reprezentacji i najlepsze akcje kadrowiczów oraz materiały specjalne.
Na uwagę zasługuje przede wszystkim film „Misja EuroBasket 2015 #DawajPolska”. Narratorem filmu jest trener Mike Taylor, którego szczere i emocjonalne wypowiedzi pokazują charakter drużyny, którą zbudował. Taylor wspomina zeszłoroczne kwalifikacje i poprzedni EuroBasket, kiedy pracował jeszcze dla kadry Czech. Skupia się jednak na obecnej Reprezentacji Polski, jej potencjale i możliwościach. Blisko dwudziestominutowy film wyświetlono ponad 20 tysięcy razy.
YouTube TBL cały czas wśród najlepszych
Kolejny raz kanał Tauron Basket Ligi w serwisie YouTube znalazł się wśród najpopularniejszych polskich kanałów sportowych w prestiżowym rankingu Sotrender.com.
W październiku filmiki TBL wyświetlone zostały blisko 170 tysięcy razy, co daje nam 7. miejsce w kategorii Sport. W przeliczeniu na jednego subskrybenta (80 wyświetleń) zajmujemy 1. miejsce.
Zobacz profil PLK na YouTube - www.youtube.com/user/WWWPLKPL/