- Kanał na YouTube rozwija się dzięki współpracy z klubami. To one tworzą skróty meczów, z których my wycinamy pojedyncze akcje i w każdą środę o godzinie 21:00 publikujemy zestawienie TOP10. Otrzymuję wiele pozytywnych sygnałów od kibiców, którzy przyzwyczaili się już do tego dnia i godziny. Z zaciekawieniem czekają na kolejne TOP10. Cieszę się, że kluby inwestują w sprzęt, aby ich materiały były jak najlepsze i wiem też, że rywalizują między sobą, aby być w TOP10 - mówi Michał Pacuda, PR Manager w PLK odpowiedzialny za projekt wideo na YouTube.
Oprócz zestawień TOP10 i pojedynczych akcji na kanale PLK w serwisie YouTube publikowane są spoty reklamowe zapowiadające najciekawsze wydarzenia i ich podsumowania oraz mixy promujące najlepszych zawodników z użyciem technologii Super Slow Motion. Latem pojawiają się skróty meczów reprezentacji i najlepsze akcje kadrowiczów oraz materiały specjalne.
Zobacz profil PLK na YouTube - https://www.youtube.com/user/WWWPLKPL/
Najpopularniejsze wideo: